Pogosta vprašanja

Kdo so avtorji slik na strani?

  • Tomo Jeseničnik, arhiv RRA Koroška
  • Pixabay
  • Tim Kolar-Erat
  • Helena Jehart
  • Nina Knez
  • Jani Hercog
  • Google
  • Geopark Karavanke
  • Youtube
  • RRA ARHIV
  • ARHIV PODZEMLJA PECE
  • ARHIV SPLAVARJI NA DRAVI; VAŠ PROFIT D.O.O.
  • ARHIV TIC RAVNE
  • GREMIS D.O.O.
  • FRANZ GERDL


Vsem avtorjem se najlepše zahvaljujemo.

 

Zakaj na izletu potrebujem vodnika?

Naši programi so v prvi vrsti preverjeni, torej vsebujejo ogledne točke, ki jih dobro poznamo. Na izletu vas spremljajo naši izkušeni vodniki z bogatim znanjem in poznavanjem oglednih točk. Razložili vam bodo zanimive zgodbe, legende. Če imate kakršno koli vprašanje, lahko ''kamot'' vprašate naše vodnike.

Kot skupina smo izbrali program: Koroški dan, v katerem je ogledna točka rudnik v Mežici. Tam nas je večina že bila. Lahko zamenjamo ogledno točko?

Program prikrojimo po želji vsake skupine in tako poskušamo vsaki skupini pričarati njen prav poseben izlet. Vedite da se ponudbe lahko dopolni po vaših željah (kaj doda, kaj vzame). Smo fleksibilni! Ne moremo pa vam zagotoviti, da bo po izdelani novi ponudbi cena ista original ponudbi.

Rezerviral sem izlet v terminu, ko je vreme zelo nepredvidljivo. Kaj če dežuje ali sneži?

Ko boste na Koroškem, boste pozabili na vreme, ker največ kar šteje je družba. Prav tako pa obstaja velika verjetnost, da vas bo pričakalo lepo ter suho vreme! Za temperature pa ne odgovarjamo! J Le v podzemlju so konstantne, 10°C.  

Kakšna je hrana na Koroškem? Ali mi bo všeč?

Pregovor pravi: ''Ko greš na Dunaj, pusti trebuh zunaj''. Za Koroško velja ravno obratno. Noben izmed gostov ne bo šel domov lačen. Ena od najbolj značilnih lastnosti Korošcev je spoštovanje tradicije. Ohranjamo svoje narečje, gojimo stare šege in navade. Nič čudnega torej, če boste za kakšno jed slišali prvič. Naj vas je ne bo strah poizkusiti, če so jo jedli naši dedki in babice, je to sigurno ''taprava košta''!

Kakšna je razlika med spletno rezervacijo in rezervacijo v turistični agenciji?

Na naši spletni strani www.kareta.si so vam na voljo identična potovanja in po istih cenah kot v turistični agenciji. Rezervacijski sistemi za prikaz ponudb in rezervacije aranžmajev preko naših spletnih strani in rezervacijski sistemi, ki jih uporabljamo v poslovalnici so isti.

Prednost spletne rezervacije je, da lahko svoje počitnice, potovanje, križarjenje ali letalske vozovnice rezervirate udobno iz svojega naslonjača, 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Ali dobim račun za plačilo aranžmaja?

Po opravljenem plačilu izbranega aranžmaja, boste v najkrajšem možnem času (ponavadi še isti dan) prejeli uraden račun za izvršeno plačilo.

Ali so moji podatki varni?

Vsi podatki, ki jih posredujete med uporabo strani, so zaščiteni pred zlorabo. Vaši podatki so zaščiteni v skladu z zakonom, uporaba pa omejena na potrebe izvajanja rezervacije v vašem imenu. Podatki o nosilcu rezervacije in potnikih bodo posredovani samo organizatorju potovanja za potrebe rezervacije. 

Na potovanje bi rad vzel hišnega ljubljenčka. Ali je to mogoče?

Hišne ljubljenčke lahko vzamete samo v primeru, da vam to dovoli hotelir. Na predstavitveni strani paketa preverite rubriko "Domače živali". 

Ponavadi je za domače živali potrebno doplačilo na kraju samem, morate pa jih že v naprej najaviti. To storite med rezervacijo, kjer med opombe vnesete vrsto, pasmo in velikost domače živali.

Ali lahko s kreditno kartico plačam na več obrokov?

Tudi s kartico lahko plačate na več obrokov. Pokličite in vprašajte nas kako, vse vam bomo razložili.

Lahko pri vas sklenem zavarovanje za primer odpovedi?

Seveda. Pri nas lahko sklenete zavarovanje rizika odpovedi za vaš aranžma ali letalsko vozovnico. V sodelovanju z našo partnersko zavarovalnico - Zavarovalnico Coris d.d., vam nudimo zavarovanje rizika odpovedi. Podrobnejše informacije si lahko preberete v Splošnih pogojih Zavarovalnice Coris za sklenitev zavarovanja rizika odpovedi turističnih potovanj, ki se nahajajo tudi na naši spletni strani.

Kaj so stroški prijavnine?

Po priporočilu Združenja turističnih agencij Slovenije pri prodaji turističnih aranžmajev ob sklenitvi pogodbe zaračunavamo prijavnino po veljavnem ceniku na dan rezervacije. Gre za povsem običajen in uveljavljen način plačila stroškov, ki nastanejo agenciji pri posredovanju in rezervaciji izbranega aranžmaja. Prijavnino se zaračuna posameznikom na posamično rezervacijo. Prijavnina velja za posameznike in manjše skupine.

Zakaj izbrati nas?

  • Iskanje primerne ponudbe
  • Zagotavljanje najnižje cene
  • Garancijo kakovosti in zanesljivosti naših partnerjev
  • Vso potrebno logistiko pri morebitnih kombinacijah storitvenih uslug
  • Spremljanje vaše rezervacije in informiranje o morebitnih spremembah (npr. sprememba timinga letalskega prevoznika, morebitne spremembe med potjo, posebna obvestila z destinacij, itd.)
  • Spremljanje kvalitetne izvedbe vašega potovanja oz. počitnic v času vašega potovanja na izbrani destinaciji (zagotavljanje asistence s strani predstavnika organizatorja potovanja)
  • Urejanje vseh potrebnih zadev za vaš varen povratek domov v primeru nastopa kakršnih koli nepredvidenih okoliščin (hitra evakuacija z destinacije, organizacija izrednih povratkov v primeru nenadne bolezni ali poškodbe – priporočamo zavarovanje z a asistenco v tujini,...)
  • Posredovanje in pomoč pri sestavi vseh potrebnih dokumentov v primeru zahtevkov za povračilo nastalih stroškov na poti ali morebitne reklamacije. Sestava spremnega dopisa in posredovanje pri naših partnerjih z urgenco, da se eventualni spor čim hitreje in korektno reši. Obveščanje o odgovoru s strani organizatorjev potovanj ali zavarovalnih hiš. 

Zakaj potrebujem zavarovanje v tujini z asistenco?

Medtem ko vi počitnikujete, nesreča dela nadure. Zavarovanje za tujino je ključno za brezskrbno potovanje. Zdravstveno zavarovanje v tujini z asistenco Coris krije nujne stroške, ki v tujini nastanejo kot posledica novonastale bolezni ali poškodbe. Če ste v tujini zasebno ali službeno, vas nesreča lahko ujame kjerkoli, zato je prav, da ste nanjo pripravljeni. Naš asistenčni center vam bo pomagal od prvega klica do prihoda domov in bo v neposrednem stiku z vašo bolnico ali letečim zdravnikom, da boste kar najhitreje dobili najbolj točne informacije. Brez skrbi, tudi stroške klicev na našo asistenco bomo pokrili mi.

Kdo se lahko zavaruje?

Zavarovanje je namenjeno vsem, ki v tujino potujete za manj kot 1 leto:

  • Posamezniki na dopustu ali službeni poti
  • Družine, ki potujejo skupaj
  • Skupine ljudi, ki potujejo skupaj

Kako uveljavljam zavarovanje?

V primeru potrebe po zdravstveni asistenci, pokličite naš asistenčni center. Pripravite podatke na polici:

-       Ime in priimek.

-       Številko police, če jo imate pri sebi.

-       Številka asistenčnega centra:

          01 519 20 20 (24/7) 

Kaj zavarovanje krije?

S sklenitvijo zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini poskrbimo za organizacijo in kritje naslednjega:

  • nakup zdravniško predpisanih zdravil,
  • prevoz do najbližje bolnišnice ali klinike,
  • zdravljenje in oskrba v bolnišnici ali na kliniki,
  • obisk in konzultacija zdravnika,
  • pomoč v slovenskem jeziku 24 ur na dan, vse dni v letu in kjerkoli po svetu,
  • iskanje in reševanje zavarovanca, tudi s helikopterjem,
  • prevoz obolelega, poškodovanega ali umrlega zavarovanca v domovino,
  • stroške odtujitve prtljage zaradi vlomne tatvine ali naravne nesreče.  
Turistična agencija Kareta - logotip
Turistična agencija s srcem.